Brev:
Æg - 2 år, 9 mdr.
4. august 2009
Alder:
2 år, 9 mdr.
Æg - 2 år, 9 mdr.
Hej Helen.
Jeg vil lige høre dig om det med, at børn kun må få 1 æg om ugen holder?
Min søn skal selv have madpakke med nu og da han ikke er så afvekslende i sine smagsløg, hvad angår madpakker, ja så er æggemaden altså et hit. Det svarer til ca. ½ æg = 4 skiver.
Han spiser ikke så meget kød, så vi mener æg er en god proteinkilde i stedet.
Men jeg vil selvfølgelig ikke give ham det, hvis det er direkte usundt/skadeligt for ham.
Kærlig hilsen
Karoline